Реклама сайтів

Сайт — це перш за все рекламно-інформаційний інструмент. Він виконує завдання замовника лише у разі обізнаності цільової аудиторії про існування даного ресурсу.

Оптимізація під системи пошуку проводиться ще під час роботи над структурою та текстовим наповненням сайту. Після запуску сайту створюється перелік тематичних ресурсів та каталогів, на сторінках яких будуть проводитись «рекламні» заходи. Зміст, тривалість та частота кожного рекламного заходу визначаються заздалегідь.

Обов'язковою є оцінка ефективності рекламних кампаній саме під час їх проведення. Це дозволяє корегувати зміст та спрямованість заходів для підвищення ефективності реклами. За бажанням замовника, можливе надання докладної статистики відвідувань сайту разом з її аналізом.

Перелік послуг:

  • оптимізація сайту під пошукові системи — оптимізація структури, програмного коду, підбір та розміщення ключових слів;
  • реєстрація у пошукових системах та тематичних каталогах, розміщення електронних оголошень;
  • банерна реклама;
  • поширення інформації про товари і послуги засобами інтернет-спілкування — форуми, групи новин;
  • написання промо-матеріалів за тематикою сайту.