Кому довірити розробку сайту
За даними найбільшої української рейтингової системи bigmir.net, за лютий 2005 року українська аудиторія Інтернету зросла на 100 тис. і складає 4 292 152 користувачів (середнє значення за одинадцять місяців 2005 року). Такими ж стрімкими темпами зростає кількість компаній, що пропонують послуги з розробки сайтів. Так, українська пошукова система МЕТА у рубриці Web-дизайн має більше тисячі позицій. Пошук в інших каталогах дає подібні результати. Тому варто серйозно підійти до вибору розробника. Пропонуємо звернути увагу на наступне:
Переконайтеся у надійності
- Зверніть увагу на тривалість діяльності компанії. Заслуговують на увагу ті розробники, що пропрацювали на ринку 2-3 роки.
- Відвідайте офіс студії. Його відсутність має вас насторожити.
- Перепитайте про штат співробітників. Для якісного виконання роботи потрібен колектив спеціалістів. Об'єднання в одній особі декількох працівників призводить до зниження якості.
- Зверніть увагу на формальні деталі, а саме: форму укладення договору, чи можливі безготівкові розрахунки, чи передбачається складання технічного завдання.
Проаналізуйте готові роботи
- Сайти, розроблені для інших клієнтів, можна знайти у розділі з назвою «Портфоліо», «Готові роботи», «Наші роботи», «Наші клієнти» тощо. Краще знайти сайти компаній, подібних до вашої за тематикою або розмірами.
- Зверніть увагу на стильові особливості виконаних сайтів. Дуже добре, якщо кожний сайт має індивідуальний стиль, за яким його можна впізнати серед інших.
- Вивчіть не тільки зовнішній вигляд, але й те, як працюють сайти: чи швидко завантажуються сторінки, чи легко шукати інформацію, чи відповідає інформація тематиці сайту.
Не спокушайтеся низькими цінами
- Як правило, сайти вартістю 400-500 доларів створюють 2-3 людини. Від такої команди не слід чекати позитивних результатів.
- Розцінки, вказані з абсолютною точністю ще до отримання конкретного замовлення, свідчать про відсутність індивідуального підходу та низький професіоналізм.
Обирайте розробників, що надають додаткові послуги
- Обирайте компанію, що забезпечить хостинг, зареєструє доменне ім'я, проводитиме рекламну підтримку та супровід сайту.
- Дізнайтеся про досвід підтримки виконаних проектів.
Про що мають запитати вас
- Під час обговорення майбутнього сайту вас повинні запитати перш за все про зв'язок сайту з бізнесом фірми, про основні завдання сайту, на яку цільову групу він орієнтований.
- Щодо зовнішнього вигляду, вас мають спитати про наявність корпоративного стилю, логотипу, фірмових кольорів тощо.
|
Вас має насторожити!
- Невелика кількість виконаних робіт (від 4 до 8). Часто саме така кількість сайтів виконується малодосвідченими компаніями безкоштовно і використовується для залучення клієнтів.
- Усі виконані сайти виглядають однаково, не відрізняються один від одного.
- Необхідно обережно ставитись до наступних фраз: «молода команда професіоналів», «ми пропонуємо надсучасні веб-рішення», «виконуємо проекти будь-якої складності» — особливо, коли власний сайт має примітивний зміст та дизайн.
- Менеджер не може встановити строки виконання робіт навіть після надання замовником усієї інформації та узгодження технічного завдання, але при цьому чітко називає вартість роботи.
- Компанія не дає ніяких гарантій працездатності сайту та не обговорює умови підтримки та супроводу.
- Компанія не має офісу, печатки, не вимагає укладення договору і виконання інших обов'язкових формальностей.
|